Möten

Medlemsmöten

Social trygghet och gemenskap är mycket viktigt!

Cancerföreningen Gävleborg håller medlemsmöten varje månad med adress Kaplansgatan 10 i Gävle. Klicka för att hitta!

Medlemmar som befinner sig - eller har befunnit sig - i samma situation träffas. Det diskuteras och ventileras tankar och funderingar, inte bara om sjukdomen utan även om mycket annat.

På medlemsmötena varvar vi underhållning med intressanta föreläsare.

Vi har fått intressant information av Gästrike Återvinnare, Landstingets Vårdhänvisare, Gunvor Grace & Torsten Sandin, Landshövding Barbro Holmberg, Länsmuseets Bo Ulfhjelm, Berglunds Bageri, Mats Karlsson, Barbro Solbe & Don chen Bai, Owe Rosén, Carina Larsson Aynsley, Birgitta Dahl, Dr Annika Dahkqvist, Carolina Welin, Bengt Thiis, Evald Viberg, Sjukhusprästen Mats Johansson, Curaapoteket, Furuhöjdens Rehabiliteringshem, Annette Torensjö, Leif Eriksson P4, Kerstin Stake Nilsson, Anette Bergqvist samt Tobias Westin.

Vi har blivit underhållna av Lena och Krister Dahlbom, Roger och Ylva Holmström, Bertil och Gunilla Lind, Tjejer med drag, Gunnar Sundberg med Starflights, Hasse Ramsell och Olle Enwall, Roger Andersson, Norråscittrorna, Hans & Marita Hållén, Sören & Hubbe, Vi4 från Karlholmsbruk, Lucas Stark & KG Malm, Sivert Schönning, Andreas Eriksson, Josef Nawrocki, Rickard "Elvis" Berggren, Åsa Olsson, Klang och Jubel med speldosan,Hilda Edström, Eero Hedin, Roger Andersson, Walle, Adam Lind, Two Good Feelings, Gunnar Sundberg, Robert Solvefjord, Thomas Skistad, Christer Öberg, Putte & Gunnar samt Anders Sterner.

Jan Wikegård har spelat vacker musik vid de tillfällen vi har våra välbesökta julbord på Restaurang Kvarnen i Gävle.

Välkommen in i vår gemenskap!

Barnstugevägen 7

818 31 Valbo